Mit hjerte er ved at briste

Jeg vidste, at december ville blive svær.

Mor, mit hjerte er ved at briste. Jeg prøver virkelig at efterleve de kloge ord. Jeg prøver at finde balancen mellem at Hyle og Handle. Det gør jeg virkelig, kære mor.


Men i aften føles det som mit hjerte er ved at briste af sorg. Det gør fysisk ondt i mit hjerte som i dagene lige efter din død.

Mit mellemste barn har det dårligt for tiden. Han trives ikke optimalt i skolen og tænker på dig hele tiden, siger han. Han savner dig noget så frygteligt. Det samme gør jeg. Jeg ved ikke hvordan jeg skal hjælpe ham. Han siger, at han har haft kontakt til dig mange gange, men at han ikke længere kan mærke dig eller se dig og det gør ham så trist. Han er trist hver aften han skal i seng og har været det den sidste uge. Jeg er så ked af det på hans vegne.

Han skal starte i en sorggruppe for børn i alderen 10-11 år efter jul. Jeg er så ked af det på hans vegne, mor.

Samtidigt har jeg bare lyst til at ligge mig ned og vræle som et såret dyr. Jeg synes famne ikke, at det er retfærdigt, at jeg skal leve uden dig, mor.

Er du klar over, hvor ondt det gør, at jeg aldrig, aldrig, aldrig, aldrig, ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG mere skal se dig, mor...???

Moarr, vil du ikke godt komme tilbage til os...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...