Den første jul uden min mor

Hverdagen har indfundet sig igen. Vi har alle fri og der er mange mennesker ud og ind af mit hus. Børnene har venner på besøg det meste af tiden. I aftes havde hvert barn en legekammerat på besøg. Der skulle derfor laves risengrød til 6 personer og rester til min mand og jeg.


Jeg kan mærke, at det er godt, at julen er ovre. Savnet, bitterheden og frustrationen over den mørke fortid har fyldt for meget. Jeg har grædt og følt mig helt sat ud af spillet. Nu går det bedre og jeg kan mærke, at de mørke skyer har lettet igen. Jeg glæder mig til samvær med venner de næste dage. Jeg glæder mig over, at mine børn trives og har det godt. Jeg glædes over, at jeg har fri til d. 2. januar, hvor jeg bare skal nyde at være herhjemme og være sammen med mine børn, min mand, venner og deres venner.

Jeg håber, at næste jul vil føles lettere!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...