Om at medvirke i diverse kampagner fra bl.a. Sundhedsstyrelsen

Jeg har fået flere henvendelser om jeg har lyst til at medvirke i diverse kampagner om KOL og rygestop.

Jeg har efter nøje overvejelser valgt, at det vil jeg ikke. Den eneste undtagelse vil være, at jeg kan medvirke anonymt og at min anonymitet sikres ved en skriftlig kontrakt.

Hvorfor så striks?

Denne blog har to foreløbigt to mål.

Det første måler at være mit åndehul i sorgens rasende og hurtige hvirvelstrømme. At lade ordene flyde med alt hvad hjertet bærer. Jeg har i tidligere perioder i mit liv skrevet ud af kriser og det er derfor, at jeg har oprettet denne blog. Det er uden tvivl min største sorg nogensinde i et liv, der har været kompliceret, fuld af dysfunktionalitet og svære livsbetingelser i min opvækst. Min mor var i lange perioder ikke en god mor. Men hun var min mor.

Det andet formål vil være, at jeg håber, at andre i sorg kan drage nytte af mine erfaringer, spejlinger, tanker og følelser. Bloggen har dagligt i mellem 100-300 læsere, så jeg kan se, at der er mange, som kigger forbi. Jeg håber, at de kan bruge mine erfaringer for jeg prøver at være hudløst ærlig.

Jeg kan og vil ikke stå offentligt frem. Jeg er en forholdsvis kendt person i min by, da jeg sidder på en fremtrædende post med kontakt til rigtigt mange kontaktflader. Mit navn er sjældent og der vil derfor være for mange lighedspunkter, som kunne forbindes med mig. Jeg ønsker ikke, at min arbejdsplads eller bekendte skal kende til denne blog. Den er forbeholdt mig og mine nære relationer, som jeg kender og elsker mig og kender min dysfunktionelle baggrunde.

På trods af alt, hvad min mor og far har budt mig i livet ønsker jeg ikke at vanære min mors minde. Det vil jeg gøre, hvis jeg stod offentligt frem i oplysningens tjeneste. Jeg ønsker at rygende læsere af denne blog bliver bekendt med hvad rygningens forfærdelige konsekvenser har for de pårørende, men det vil jeg ikke gøre offentligt.

Så til dig, der gerne vil have mig til at medvirke skal vide, at jeg kun vil overveje at medvirke anonymt.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...