Savner, savner, savner, savner, savner at have en mor

Savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner, savner at have en mor...
Det er for tidligt at miste sin mor.

Jeg begræder, at cigaretterne, misbruget, den sociale historie og de hårde livsomstændigheder tog livet af hende alt for tidligt.

Det er et tungt kors at bære - til tider. Andre dage glider nu som de gjorde før, da min mor var syg.

Jeg glæder mig alligevel. Glæder mig over det fantastisk smukke novembervejr, hvor stille dage uden regn glider forbi. Der er solskin og nu lidt krystalklar nattefrost. Det er dejligt og smukt. Jeg cykler på arbejde hver morgen og glæder mig hver dag over, at jeg har et dejligt arbejde og nogle gode kolleger.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...