På sygehuset

I dag skal jeg på sygehuset. Hvis min mor overlever denne omgang skal hun være under konstant opsyn. Jeg ved ikke hvordan det skal lade sig gøre i praksis, når hun ikke vil på hospice. Jeg har foreslået min far at tage plejeorlov, men så mister han sin efterløn siger han.
Der skal ringes bud efter en visitator i dag fra hjemmeplejen. Det er vanvittigt. Min mor kan ingenting selv. Slet ikke være alene. Jeg forstår ikke hvorfor hun ikke får lov at blive på hospitalet? Ja, det er for dyrt, men hun kan ikke engang selv på på toilet. Hvordan skal det dog ikke gå? Jeg vil høre om muligheden for at hun kan blive tilknyttet Det Palliatative Team. Det er udkørende i hjemmet og ikke kun for kræftpatienter.

Jeg ved det ikke. Ved snart ingenting. Gik i seng i nat og græd øjnene ud.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...