I nattens mørke lever mindet om min mor

Midt om natten.
Kan ikke sove.
Du er lyslevende i mine tanker og minder.
Jeg ser dig i alle situationer og tidslinjer
Hvorfor blev dit liv som det gjorde?
Hvorfor fik vi ikke mere tid sammen?
Hvorfor blev du her ikke nu hvor vi endelig fandt hinanden i kærligheden til mine børn?
Hvorfor savner jeg dig lige nu så mit hjerte banker hårdt i brystkassen?
Klokken er 00.50 og tårerne sprøjter ud på tastaturet
Hvorfor er du her ikke mere?
Hvorfor fik du ikke lov til at opleve mere af livet?
Hvorfor er jeg blevet moderløs?
Hvorfor har mine børn mistet deres elskede mormor?
Hvorfor skal jeg savne dig i hvert et levende sekund?
Hvorfor græder jeg, når jeg ser margueritter og violer?
Hvorfor ser jeg dig ude i horisonten bag skyerne?
Hvorfor græder jeg som et barn?
Hvorfor kunne du ikke lade de cigaretter ligge?
Hvorfor, ja hvorfor....

Mit hjerte er ved at sprænge af sorg savn i aften, mor.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...