180 dage siden min mor døde

180 dage siden min mor trak vejret for sidste gang
180 dage uden at kunne ringe til min mor
180 dage med gråd
180 dage med sørgende børn
180 dage, hvor jeg har været MODERLØS

180 dage, hvor jeg ikke har kunnet sende sms´er til min mor
180 dage uden min mors klikkende iltapperat
180 dage, hvor jeg har savnet, som jeg aldrig før har gjort
180 dage, hvor jeg har grædt de fleste tårer i mit liv
180 dage, hvor nogle dage nu efterhånden er helt normale
180 dage, hvor erkendelse og accept af livets tilstand må accepteres
180 dage, hvor jeg har lært, at sorg kan være ødelæggende for liv og levned
180 dage, UDEN MIN MOARR.....

Jeg må erkende, at livet går videre. Fødselsdage, højtider, samvær, livets forunderlig går videre, selvom min mors hjerte standsede for evigt for 180 dage siden.

For 2 dage siden havde jeg en rigtig svær dag. Jeg græd og græd og græd og græd endnu mere. Sorg, snot og tårer væltede frem under dynen. Jeg var gal, sur og tvær. Jeg kan ikke være nogen steder i fred for børn og mand, når jeg er så ked af det.

Om ganske få dage ville min mor være blevet 60 år gammel. Det bliver en svær dag, så jeg har taget fri.

Min far vil gerne, at jeg møder hans kæreste, men jeg kan ikke - endnu.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...