Om et savn så stort efter 1 1/2 år

Enkelte stunder. Enkelte øjeblikke med intens og dyb savn. Det jager uroligt i maven og hjertet banker hurtigere. Sneen indhylder landet i en iskold tæppe af hvid intethed, der dækker min mors grav igen i år. Afstanden bliver større og større mellem tiden før og efter hendes død. Horisonten synes så langt væk. I dag levede du ekstra stærkt i mine tanker mor. Jeg hørte en sang om savn og jeg kunne mærke det urolige sug i maven. Jeg savner dig, kære mor. I mit stille sind savner jeg dig ganske meget i dag.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

TAK for din blog - den har hjulpet mig med at forstå/acceptere mine tanker og følelser i min kamp for at komme videre efter min mors død i august 2012.

Anonym sagde ...

Kære du

Må jeg kondolere med din mors død. Det gør ondt, meget ondt at miste sin mor. Jeg er meget glad for ,at min blog har hjulpet dig på vej i din sorg. Kommentarer som dine glæder mig. Med ønsket om alt det bedste til dig og dine med uden din mor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...