Om at mangle en mor til sit barns konfirmation

Om 3 måneder fejrer vi en stor familiebegivenhed, som er en stor fest for venner og familie. Min elskede, dejlige og smukke søn, som er på vej til at blive voksen har sagt ja til at blive konfirmeret fordi han har taget ægte stilling til den kristne tro.

Vi har netop bestilt lokale og skal snart i gang med at skrive en indbydelse. I alle disse forberedelser, elementer af arbejde, overvejelser om gæsteliste, gaver og hvad der skal ske på dagen og i alle detaljer mangler min mor så smerteligt. I løbet af de sidste 14 dage der er gået har hun mangler i alle detaljer, hver en tanke, hver en forberedelse.

Det er en blanding af en opblussen af savnet kombineret med det faktum, at min mor sådan ønskede at være med til min søns konfirmation. Hun elskede ham så højt og hun vil mangle så meget på denne dag. Jeg håber, at jeg vil kunne fokusere på glæden, højtideligheden og festen den dag. Tårerne vil bare ingen ende tage.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...