At forstå begrebet savn

Midt i det pulserende dejlige og vanvittige liv.

Midt i sensommeren, der giver solskin og varme dage i øjeblikket. Midt i livet. Midt i savnet over, at jeg ALDRIG, ALDRIG mere skal se min mor.


Selvom hun er død for 1 år siden er det først nu, at erkendelsen helt finder sin vej i forhold til helt at FORSTÅ omfanget af det helt enorme tab jeg har lidt. Denne erkendelse slår luften ud af maven på mig som en stor hammer af jern og fylder mine øjne med tårer. Åh, hvor jeg savner hende. Hvor ville jeg give alt for at kunne se hende igen. Bare et øjeblik. Som hun så ud inden sygdommen gjorde hende en grim og uværdig skikkelse af den pæne kvinde hun engang var. Det er ikke længere sorg, men et indre, smertende og erkendende savn over, at det aldrig mere er muligt.

Savn.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...